Search
Close this search box.

Konferencer/Møder Bakken

Konferencer og møder på Bakken

Trods Bakken er festlig og farverig kan du finde en rolig atmosfære hos os, perfekt til din næste konference.
I fredfyldte omgivelser er vi omkranset af vidunderlig natur, som skaber behagelige rammer for konferencer, seminarer, vellykkede møder og teambuilding.
Vi har alt hvad man kan ønske sig i AV udstyr – Vi kan derfor hjælpe med alt fra det lille morgen- eller frokostmøde til den større firmaworkshop og selvfølgelig har vi muligheden for at afslutte med den årlige firmafest.

Mødepakke 1

Morgen møde kr. 199,- pr. deltager
Fra 08-13

DKK 199

Pakken indeholder, kaffe, te og kildevand under hele mødet med løbende opfyldning.
Morgenbuffet med frugt, friskbagt brød, pålæg, smør, ost og croissants

Udvidet morgenmad:

Yoghurt m. müsli

DKK 49

Røræg og bacon

DKK 49

Wienerbrød

DKK 49

Juice af økologisk æble juice eller hyldeblomst

DKK 29

Frisk frugt hele dagen

DKK 39

Rodfrugte chips og nøde mix hele dagen

DKK 49

Mødepakke 2

Frokost møde kr. 229 pr. deltager
Fra 12-17

DKK 299

Pakken indeholder, kaffe, te og kildevand under hele mødet med løbende opfyldning.
Dertil Frugt, frokost sandwich og dagens kage.

Tilkøb

Rodfrugte chips og nøde mix hele dagen

DKK 49

Juice af økologisk æble juice eller hyldeblomst

DKK 29

Gl. Vin // // vin fra vore vin menu

DKK 69

Øl (lille)  // speciel øl

DKK 39

Sodavand (lille)

DKK 39

Cafe latte

DKK 39

Mødepakke 3

Frokost møde kr. 369,-
Fra 12-17
(Minimum 20 pers)

DKK 369

Pakken indeholder, kaffe, te, kildevand og frugt under hele mødet med løbende opfyldning.
Frokost fra vores Grill & frokostbuffet, samt sodavand ad. Lib.

Tilkøb:

Rodfrugte chips og nøde mix hele dagen

DKK 49

Juice af økologisk æble juice eller hyldeblomst

DKK 29

Gl. Vin // vin fra vore vin menu

DKK 69

Øl (lille)  // speciel øl

DKK 39

Cafe latte

DKK 39

Mødepakke 4

“Fyraftens pakke 1”
kl 16.00 – 17.30

DKK 119

inkl. rodfrugtechips, popcorn, kildevand, 1 gl. øl eller vin pr. deltager

”Fyraftens pakke 2”
kl 16.00 – 17.30

DKK 129

Sandwich, øl, kildevand, 1 gl. øl eller vin pr. deltager

Andre tilkøb

FOREDRAG

Ved Linden er bygget op af mennesker, der har en stor mængde viden og erfaring, indenfor flere forskellige felter. Især det som Dyrehavsbakken stod for i forbunds tid, dens historie og tilblivelse, ligger vores hjerter nær.
Det er derfor muligt i forbindelse med jeres arrangement eller møde at booke nedenstående foredrag som en del af jeres dag.

Kopi, print & scan priser, ekskl. moms

Kopi sort/ hvid, A4, pr. stk

DKK 1.25

Kopi farve, A4, pr. stk

DKK 2.50

Scan og send til e-mail pr. dokument/ e-mailadresse

DKK 8.00

Dyrehavens Historie

30 min.  pr. prs.

DKK 60

1 time. pr. prs.

DKK 79

Historisk vandring om

Historisk vandring om Dyrehavsbakken

1 time. pr. prs.

DKK 79

Historisk Vandring i og om Dyrehaven,

Farvekopi, A4, pr. stk.

DKK 99

PRISER OG BETINGELSER

Alle priser er gældende ved arrangementer med min. 20 deltagere. Ved møder med færre deltagere tillægges kr. 300,- i lokaleleje pr. manglende deltager op til 10 personer.
Indeholdt i priser er lokaleleje, nævnte servering samt klargøring og oprydning i lokale. Priserne er gældende i alm. åbningstid 08:00-20.00 på hverdage, 08:00-21.00 i weekender, helligdage og højsæsonen, medmindre andet er anført.

Hos Ved Linden har vi trådløst fibernet, ligesom der også er mulighed for AV-udstyr såsom projekter eller fladskærm med HDMI til rådighed samt flipover etc.
Brug af dette er indeholdt i nævnte priser, ligesom isvand dagen igennem også altid er med i prisen.

Betaling 8 dage netto. Faktura sendes umiddelbart efter mødeafholdelse.

Afbudsbetingelser

Afbestilling af selskab over 20 pers. skal ske senest 30 dage før afvikling. Forudbetalte kuverter refunderes ikke ved afbestilling af selskab.
Ved afbud på selve dagen, samt op til 8 dage før afvikling, skal kuvertprisen betales for antal afbud, hvis andet ikke er aftalt skriftligt.

Kontakt os

Ønsker du er skræddersyet mødepakke så tøv ikke med at kontakte os – med mange års erfaring inden for afholdelse af møder og konferencer kan vi imødekomme meget.